Schapenvachten Online Meestgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn bestelling via internet goed is ontvangen?

Als u bij ons een bestelling plaats, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Als u deze niet hebt ontvangen, dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnen gekomen. Twijfelt u, dan kunt u contact opnemen en bellen met 0314 846 579 of 06 5378 0465 of mailen naar klantenservice@schapenvachten-online.nl


Kleuren van bestelde vachten?

Ondanks de nauwe samenwerking met de fabrikant is het niet altijd te voorkomen dat de bestelde vacht qua patroon of kleurgebruik exact hetzelfde is als op de foto in de webwinkel. Uiteraard streven wij ernaar zoveel mogelijk als op de foto te leveren.


Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Schapenvachten Online
Doetinchem
Telefoonnummer: 0314 846 579 of 06 5378 0465
E-mailadres: klantenservice@schapenvachten-online.nl
KvK nummer: 63359227
BTW-identificatienummer: NL8552.02.841B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Kan ik de bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een track & trace nummer waarmee u uw zending kunt volgen.


Kan ik een ander afleveradres opgeven?

U kunt er bij het plaatsen van uw bestelling voor kiezen om een ander factuuradres op te geven met een afwijkend afleveradres. Op de factuur staat bijvoorbeeld uw thuisadres vermeldt, maar uw bestelling wordt geleverd op uw werkadres.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent bij levering, zal men bij u een bericht achterlaten. Dit kan zijn dat zij de volgende dag nogmaals langskomen of dat zij het pakket bij één van uw buren hebben afgegeven.


Hoe kan ik een vacht of ander artikel retourneren?

Als u een artikel wilt retourneren kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel en – indien mogelijk- in de originele verpakking.


Wat te doen bij schade na ontvangst?

Wij besteden veel aandacht aan het zorgvuldig versturen onze artikelen. Mocht er tijdens het transport toch iets fout zijn gegaan dan is dit natuurlijk vervelend, wij doen er dan ook alles aan om dit goed met je op te lossen.

Wanneer je na het bezorgen van uw bestelling een schade constateert meldt deze dan binnen 2 werkdagen telefonisch op 0314 846579 of per mail aan info@schapenvachten-online.nl. Graag enkele foto’s van de schade meesturen. Wij nemen deze schademelding direct in behandeling en houden je op de hoogte.


Wanneer ontvang ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding van de bestelling door Schapenvachten Online.


Naar welk adres kan ik het artikel retourneren?

U kunt uw bestelling retour sturen naar onderstaand adres:

Schapenvachten Online
T.a.v. Retourafhandeling
Dr. Huber Noodtstraat 13-12
7001 DS  Doetinchem

Als er aantoonbare slijtage of schade is opgetreden aan het geretourneerde, dan zijn wij gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Als in een bepaald geval het product echt in het geheel niet meer te verkopen is of echt niets meer waard mocht zijn, dan kunnen wij het geretourneerde weigeren en/ of besluiten geen geld terug geven.


Gebruik van foto's en/ of teksten

Alle foto’s en teksten op de website van Schapenvachten Online zijn beschermd door het auteursrecht. Kopiëren of publiceren zonder toestemming van Schapenvachten Online is NIET toegestaan.